Erotická povídka: Bidlo 3

Ke konci července jsem se těšil na Tondu, až se vrátí. Potom co mi zavolal, že už přijeli, domluvil jsem se s ním, že k nim zajedu. Nemusel na mne čekat na nádraží. Cestu jsem znal a já zamířil rovnou k nim. Už mne očekával. Jeho rodiče se po dovolené chystali do práce. Otec se ještě domlouval s firmou, kdy a kam příští dny pojede. Druhý den už s tirákem odjel do Francie a mamka nastoupila do obchodu.

Tonda byl po dovolené plný zážitků. Čekal jsem, co mi poví, co všechno viděl. Dověděl jsem se od něj, že letěli na ostrov Korfu. Má to být řecký ostrov blízko Albánie. Předtím nevěděl jako já, že nějaký takový ostrov existuje. Během letu měli nádherné počasí. Cestou viděl přehrady na Vltavě a čtyři velké chladící věže elektrárny v Temelíně. Pak poznal, že už neletí nad Českem. Hodně polí prý bylo menších než u nás. Zahlédl i velkou řeku a podle něj to měl být Dunaj. Následně letěli nad vysokými horami a potom viděl různé ostrovy. Z letadla viděl v Jadranu také lodě. Pak mi vyprávěl, že s cestovkou jezdili po celém ostrově do různých měst.  Na mobilu má hodně fotek a k tomu mi povídal spoustu zážitků a informací.

To jsem mu záviděl. Já letěl s rodiči asi v 10 letech na Mallorku a během letu bylo oblačno. Viděl jsem jen občas zemi a nedokázal jsem odhadnout, kde jsme. Na Mallorce jsme byli celých 14 dní v jednom středisku. Pamatuji si z toho, že zde byla pěkná písečná pláž plná slunečníků, lehátek a lidí. Zde nebo v bazénu u hotelu jsme trávili celé dny. Večer jsme chodili do přilehlé vesnice s obchody a stánky otevřenými až do pozdních hodin. Já se těšil hlavně na vynikající zmrzlinu v jedné cukrárně. Občas nás táta vzal do nějaké restaurace zapít večeři. Ale pití bylo k dostání i v hotelu. Jinak jsme jednou jeli místním autobusem do Palmy a tady courali ve městě a koukali po památkách. Moc si z toho už nepamatuji. Z dovolené jsme se vraceli v noci. Z Mallorky mám dnes jen pár zážitků a z cesty jen mumraj na letišti.

Hned po příjezdu Tonda chtěl, abych u nich zůstal pár dní. To jsem mu s radostí slíbil, protože bratranec Jirka k nám měl přijet později. Jen jsem zavolal domů, že se zdržím. Mamka měla starost, kde budu. Slyšel jsem, jak se s tátou dohaduje. Táta argumentoval, že jako plnoletej se určitě neztratím. Pak už nic nenamítala.

Po večeři mi Tonda ukazoval fotky z mobilu a komentoval všechna místa, kam se dostali. Blízko hlavního města jeli do Achillova paláce s nádherným výhledem na moře. Bylo to určitě pěkné místo, protože tam pobývala i císařovna Sisi. Skoro celý ostrov potom přehlédli z nejvyšší hory ostrova. Ještě nyní tam prý žili u kostela nějací mniši v malých celách.

V cestovce měli zajištěnu také plavbu po moři do nedaleké Albánie. Tam ho fascinoval mohutný pramen řeky pod skalní stěnou. Z hory rovnou vytékala řeka široká asi tři metry a hluboká okolo půl metru. Měla to být pramenitá voda, která se mohla pít. Tonda se zkoušel ve vedru ochladit. Ale voda prý byla studená a vlezl tam jen po kolena. Musel se vrátit, protože ho chytaly křeče v ledové vodě. Pak se dostali i do archeologického naleziště z řeckého i římského období. Překvapili ho nejvíc mohutné kamenné bloky z nejstarší doby, které pasovaly do sebe. Nedokázal si vysvětlit, jak zdi Řekové stavěli. Proti tomu byly pro Tondu směšné bunkry, které Albánci museli za komunismu stavět. V Albánii ho také zarazil bordel okolo silnic.

Žádný velký pořádek prý nebyl ani na Korfu. Většinou za obcemi byly hromady neodvezených odpadků. Během dovolené se dostali také do několika přístavů. Tam to ale bylo uklizené s mnoha restauracemi a různými obchůdky. Co ho na závěr překvapilo, bylo letiště. Letadla přistávala z moře proti horám. Byli se podívat na konec přistávací dráhy, která končila přímo v moři.  Několik jich měl vyfoceno, jak se přibližují a pak jak jim přelétávali nad hlavou. Byl to prý velký hukot, když se nad nimi letadla mihla a pak po několika metrech dosedla na dráhu.

U fotek by mi vyprávěl snad do rána. Jeho mamka nás poslala o půlnoci spát. Tonda mne vzal k sobě do pokoje. Má v pokoji širokou válendu, na které běžně spí. Mohla se roztáhnout na dvojnásobek. Sebou jsem neměl nic na spaní. Ani jsem s tím nepočítal. Jeho máma mi dala Tondovo dřívější pyžamo. Bylo pro mne malé. Mně nevadilo, že mám krátký rukávy a nohavice.

V noci jak jsme zalehli, tak jsem kalhoty stejně stáhl. Spal jsem podobně oblečenej jako s bratrancem a také Tonda si vzal jen vrchní díl pyžama. Měli jsme neomezený přístup k rozkroku druhého. A této možnosti hned první noc využili. Péra jsme si drželi a občas prohonili, než jsme usnuli.

Druhý den po odchodu jeho mamky nikdo u Tondy doma nebyl. Zdlábli jsme snídani a po ranní hygieně se znova vrátili do pokoje. Bylo teplo a zůstali jsme neoblečeni. Noční aktivity se nepodepsaly na pérech. Stačilo, abych si párkrát stáhl předkožku ze schovaného žaludu a čurák reagoval. Nejdřív jsme si sami pohonili odpočinuté pinďoury.

Následně Tonda chytil mě a já jeho. Zase jsem držel jiného čuráka než svého. Byl to nádherný pocit mít v dlani pěkný kus tvrdnoucího péra. Obnažil jsem mu hlavičku a na svět se vynořil červený žalud s velkým lemem. Přejížděl jsem ho po celé délce. Čurák se mi zvětšoval v dlani a stáčel se od kořene nahoru. Ocas Tondovi bez držení stál a zvedal se mírně prohnutý k břichu. Tím mi umožnil rovnou sáhnout na pytel a v něm prohmatat jednotlivá varlata.  Tonda stál proti mně, zavřel oči a užíval si mého honění. Pustil mé péro a nechal mne, abych pokračoval. Spokojeně se usmíval a já ho dál masíroval. Jeho vyvrcholení se blížilo. Přestal jsem, aby se zase on věnoval mně.

Já se rozkročil proti Tondovi. Řekl jsem mu, že vše nechám zase na něm. Podržel mi naběhlé péro a plivnul na něj. Penis mu klouzal v ruce a byla to fantazie, jak po něm jezdil. Ještě víc mne vzrušovalo, když zcela obnažil hlavičku a pak honil jen vrchol čuráka.  Zrychloval a zpomaloval tempo. Přiváděl mne na hranici vrcholu, aby mne následně nechal vydýchat a zklidnit. Hrál si s mým ptákem a zároveň si hrál se mnou.  Chtělo se mi stříkat. Tonda můj vrchol záměrně oddaloval. Podebral mi koule a masíroval je. To zvyšovalo napětí mého celého těla. Chtěl jsem sám pokračovat, ale ruce mi dal za zády. Připomenul mi, že je teď vše na něm. Chytil jsem ho za hlavu a políbil ho za rozkoš, jakou mi předával.

Znova jsem chytil Tondův ocas a pokračoval v jeho honění. Jak se blížil jeho vrchol, přestal jsem a oddálil výstřik. Byli jsme na tom oba stejně. Tím se nám stupňovala rozkoš. Slast nešla donekonečna násobit. Po několika minutách jsem nemohl přestat. Pod vlivem vlastního nutkání jsem musel pokračovat s honěním Tondy. Zrychlil jsem tempo. Také Tonda mne už dál nenapínal. Pevně držel ptáka a stahoval z něj necitelně předkožku až ke kořenu.  Jindy by se mi to asi nelíbilo, ale necitelné honění před vrcholem mi přinášelo ještě větší rozkoš.

Také jsem automaticky přitvrdil. Po mém vyvrcholení začal vzápětí parádně stříkat i Tonda.  Ruce jsem měl pocákáné semenem z obou čuráků.  Snažil jsem se čichem rozlišit, na kterém prstu mám své nebo Tondovo semeno. Aroma pocákaných prstů bylo podobné. Vlastně, i kdyby byla mrdina oddělena, asi bych ji nedokázal nosem rozeznat, komu patří.

Jinak Tondovo sperma bylo hustší. Většina mi zůstala nastříkána na břiše. Moje ale steklo kamarádovi do chlupů okolo penisu. Tonda mi potvrdil, že během dovolené se vyhonil jen jednou. Spal v pokoji s rodiči a neměl možnost častěji vyprázdnit přeplněné koule. Já naproti tomu měl předtím každé ráno rozcvičku i s výstřikem. Zajímalo mne, jestli je v hustším semenu i víc spermií.  Ale o tom jsme se mohli jen dohadovat. Nyní když jsme byli sami spolu, Tonda se snažil dohnat dluh z dovolené. Do oběda jsme se vyhonili ještě jednou.

Uvařit oběd měl podle úkolu jeho mamky Tonda. Dostal peníze na nákup, a co ukuchtíme, bylo na nás. Rozhodli jsme se udělat guláš. V krámu jsme nakoupili maso na několik dní, šišku knedlíku a cibuli. Ostatní přísady měly být v kuchyni. Oběd dělal Tonda a já mu asistoval. Doma jsem se u plotny nemotal, ale s kamarádem mne vaření bavilo. Já sledoval jeho postup a učil se jak na to. Hned ze začátku jsme si oba pobrečeli, když jsme krájeli cibuli. Potom jsem pod dohledem Tondy cibuli smažil, aby se nepřipálila. Následovalo přidání nakrájeného masa, dodání koření a hlídání hrnce jak to pokračuje. Už to nádherně vonělo. Tonda zalil vonící směs vodou.

Ochutnávali jsme a přidávali pálivou papriku, pepř, sůl a další koření, aby nám to šmakovalo. Užili jsme si při tom hodně srandy. Tonda přisypával pepř s výrokem: trochu pepře, ať se vzepře. Přitom mi kontroloval péro, jestli tvrdne. Já mu to oplácel. Byli jsme oblečeni jen v triku a trenkách, aby nás smažená cibule nepopálila. To nebránilo v kontrole kamaráda. U obou pepř dobře fungoval. Z trenek trčela napružené péra.

Maso bylo tvrdé a muselo se dál vařit. Na plotně bylo ještě hodinu. Výpary z hrnce mne dráždily a nemohl jsem se dočkat na jídlo, které jsem pomáhal vařit.  Vyhladovělý jsem se těšil na oběd. Uvařený guláš byl výborný. Tondu jsem pochválil za dovednost a já měl zájem se od něj kuchařině přiučit. Byla to další činnost, pro kterou jsem ho obdivoval.

Odpoledne bylo horko a Tondův návrh na koupání jsem přivítal. Divil jsem se, proč si dává na čas. Chtěl jet na Hostivařskou přehradu. Vstupný je tam prý odpoledne nižší a tak jsme ještě počkali. Po dopoledním maratónu a přípravě oběda následoval příjemný odpočinek po jídle. Vrátili jsme se do pokoje a tam si pohrávali s čuráky. Příjemné hrátky končily bez stříkání.

Do Hostivaře jsme jeli autem a do vody vlezli ještě za parného počasí. Bylo zde hodně lidí a my zde vydrželi do večera. Občerstvení bylo po ruce a nic nám nescházelo. Líbilo se mi tady a domluvili se, že sem ještě pojedeme.

S Tondou jsem si užíval každý den.  Stále jsme měli nějakou zábavu. Hry na počítači se střídaly s pinčesem na dvoře, k tomu příprava a vaření oběda a hlavně jsme nezapomínali na naše ocasy. Honili jsme si čuráky a stříkali během dne nahromaděné semeno. To se stalo pravidelnou činností bezvadných prázdnin v Dubeči.

Jedno ráno se naše hrátky dostaly na novou úroveň. Tonda se vracel z koupelny a já seděl na posteli. Než jsme zalehli do pelechu, stoupl si přede mne. Já mu chytl plandající penis a hrál si s ním. Líbilo se mu to. Držel, já mu přejížděl po masitém kolíku a pomalu ho honil. Pták se mu zvětšoval. Rostl do délky i do většího průměru.  Neskutečně mne přitahoval. Přibližoval jsem se k němu a vnímal jeho aroma. Silné vzrušení mne neskutečně lákadlo, že jsem mu olízl hlavičku.

Mým tělem se přehnalo horko a mráz zároveň. Cítil jsem, jak se Tonda při tom chvěje a zároveň mi nechal na hraní celý penis. Neodolal jsem a pokračoval v lízání péra ze stran. To už mne chytil za hlavu a nasměroval čuráka proti mé puse. Stáhl jsem mu předkožku, otevřel pusu a pomalu se nasouval na jeho kolík. Rudý žalud se dostal do pusy za pootevřené pysky. Poprvé jsem měl nějakého čuráka v ústech. Na jazyku jsem cítil, jak se zvětšuje žalud. Bylo neskutečně rajcovní mít v puse kus horkého tvrdnoucího ptáka. Tonda mne držel za hlavu a snažil se dostat hlouběji. Obava mi bránila otevřít víc ústa, aby pronikl dál. I tak to byl pro mne dosud nepoznaný vzrušující zážitek. Obával jsem se jeho vyvrcholení v mé puse, pokud bude stříkat.

S rozpaky jsem mu cucal žalud na okraji pusy, abych hned vyndal čuráka, až přijde vrchol. Blížilo se zakončení a Tonda začal zhluboka oddychovat. Dřív než začal stříkat, tak většinou hlásil: „už budu“. Teď jen spokojeně mručel. Hlavou jsem otočil stranou a zavřel pusu. Nestačil jsem uhnout včas. Tonda mi postříkal obličej. Pár horkých výstřiků mi zůstalo na tváři a na rtech.

Pod nosem jsem měl také jeden stříkanec. Se zavřenou pusou jsem nasával nosem silné aroma mrdiny. Dřív při stříkání Tondy jsem z postříkaných rukou vůni jeho semene znal. Ale nyní aroma pod nosem to bylo velmi intenzivní. Sperma má svou specifickou vůni, kterou hned poznám. Mrdina neměla odlišné aroma od mé. Inspirující zážitek mi automaticky zvyšoval napětí v těle.

Při utírání obličeje jsem si povědomě olízl i rty. To stačilo, abych poprvé okusil chuť semene. Nelákalo mne olízat nastříkanou mrdinu na obličeji pro obavy ze zvednutí žaludku. Při dalších hrátkách jsem čuráka Tondy s respektem ale bez bázně dokázal dát do pusy a cumlat ho. Jen jsem sledoval Tondu, aby mi sperma nenastříkal do pusy. Potom mi pocákal tělo a několik výstřiků občas skončilo i na obličeji a okolo pusy. Takto jsem párkrát kapky ze rtů olíznul. Pomalu jsem si zvykal na chuť semene. Ochutnávání spermatu ze rtů mi už nedělalo problém. Chutnalo nahořkle a vonělo po houbách. Ale nevěděl jsem, jak bych zvládl celou dávku během výstřiku.

Potom co jsem Tondu poprvé kouřil, také on mne neváhal při hrátkách kouřit. Když si vzal mého čuráka do pusy, bylo to neskutečné. Nádherný pocit se nedal srovnat s dřívějším honěním rukou. Obejmutí celého penisu rty a zároveň lízáním žaludu jazykem mne přivádělo do extáze. Mravenci mi probíhali celým tělem a vrchol se oproti honění rukou velmi rychle blížil. Abych si této neskutečné rozkoši více užil a hned se nevystříkal, chytil jsem Tondovu hlavu a oddálil ji ode mne. Musel jsem se vydýchat a uklidnit. Jinak bych se brzy udělal. Potom mohl pokračovat. Já se pomalu učil jak prodlužovat hrátky, emoce, vzrušení a výstřik. Byly to nádherné hodiny dopoledních her. V letním horku jsme nazí v posteli vydrželi hodiny.

Při dalším kouření jsem nechal na Tondovi, co udělá sám. Posadil se proti mně a já se rozkročil. Vzal si ptáka a rovnou ho strčil do úst. Bylo velmi příjemné nechat mu v puse penis. Jazykem po něm přejížděl a můj penis mu narůstal v ústech. Dostal se do své obvyklé formy. Rukou se ho nedotkl a jen ho cumlal v puse. Občas mne sevřel v zubech a bylo to velmi silné dráždění. Posunul jsem se proti němu na okraj postele a celý se uvolnil. Rukama jsem mu držel hlavu a pomáhal mu v pohybech hlavou. Tonda při tom jen huhlal. Přes mé vynucené přestávky se později nenechal odradit. Oddaloval jsem vrchol, abych si prožívanou rozkoš pořádně užil. Ale pak to už nešlo zastavit. Přivedl mne k vrcholu a pokračoval i přes mé upozornění, že budu stříkat. Nechal jsem ho, jak se zachová.

Začal jsem samovolně přirážet Tondovi do pusy. Nevím kolik semene jsem mu nandal. Ale bylo toho určitě hodně. Z úst mu vedle mého čuráka vytékala mrdina. Statečně vydržel celou dobu, co jsem mu plnil tváře a s pusou neuhnul. Po mém zklidnění a vytáhnutí mokrého péra z Tondové pusy nechal chvíli sperma v ústech. Čekal jsem, jestli bude semeno polykat. Pozoroval jsem, jak dávku převaluje na jazyku. Nakonec si vzal kapesník a semeno vyplivl.

Když zas mohl mluvit, přiznal se, že ho množství semene zaskočilo. Zvládnout všechno by prý nesvedl. Potvrdil mi, že poprvé pořádně ochutnal mrdinu. Bylo to podle něj zajímavé. To mne potěšilo. Za jeho trpělivost při mém stříkání, jsem mu dal pusu. Nebyla to letmá pusa jako dříve. Tonda se jazykem dostal mezi mé rty. Oplatil jsem mu stejným polibkem. Byl to vlastně můj první francouzák. A přitom ještě s klukem. Během našeho dlouhého polibku jsem ochutnal i své semeno, které Tondovi zůstalo v puse. Chutnalo nahořkle a už mne to nepřekvapilo. Francouzákem jsme si potvrdili naše velké kamarádství, jaké jsem zatím s nikým neprožil.

Já se mu také přiznal, že jsem zatím žádné sperma nepolykal. Jen při olizováním rtů, když mi postříkal tváře, jsem postupně poznával chuť jeho semene. Potvrdil jsem mu, že z počátku jsem se obával, aby se mi nezvedl kufr. Ale nepříjemné pocity jsem při olizování rtů neměl.

Tonda mne inspiroval a já se rozhodl překonat dřívější strach. Chtěl jsem úplně ochutnat jeho sperma. Lákalo mně zcela zjistit jaká je jeho mrdina. To jsem mu přímo nepřiznal. Jenom jsem uvažoval o tom, jestli to zvládnu. Představa, jak budu ochutnávat jeho semeno, mne udržovala v napětí.

Během dalšího dne jsem se nerozpakoval a první začal rázně kouřit kamarádův klacek. Tonda mne při kouření nešetřil. Zadržoval dech a nedával najevo, že bude stříkat. Jeho vyvrcholení jsem poznal teprve, když začal do mé pusy pumpovat sperma. Nejdřív jsem na jazyku cítil teplo a pak aroma mrdiny. Přidržoval mi hlavu a snažil se co nejvíc semene nastříkat do úst. Ze zavřené pusy plné jeho čuráka mi sperma vytékalo po bradě ven.

Potom se s čurákem vrátil zpět a nechal mi mezi rty žaluda. Napětí v puse se zmírnilo a já mohl polknout. První polknutí jsem dokončil se strachem, jak to snesu. Chuť mrdiny jsem vnímal jenom na jazyku. V krku jsem semeno cítil jen jako teplý nápoj. Tonda mne už nedržel a přestal mi tlačit hlavu na sebe. Sám jsem pomalu a bez nucení znovu polknul další dávku. Zvládl jsem to bez problému. Vstal jsem k Tondovi a při francouzáku mu předal zbytek jeho životodárné smetany. Tak jsme s Tondou během týdne posunuli náš vztah do vyššího stupně. Kouřili jsme si navzájem čuráky a při tom okoštovali kamarádovo sperma.

Odpoledne jsme jeli do Hostivaře na přehradu. Šli jsme se na své původní místo. Ale Tonda mne odvedl dál. Prošli jsme celou pláží, pokračovali asi půl kiláku lesem a pak jsme přišli na nudistickou pláž. Ještě jsem na takové pláži nebyl.

V Hostivaři za lesem byla pláž asi třetinová, přesto dost velká. Bylo zde volněji. Nejvíc byl obsazen břeh. Na louce bylo míň naháčů. Bez problémů jsme našli volnější místo s dobrým rozhledem. Roztáhli jsme svou deku nedaleko kiosku. Místo bylo výhodné na sledování kolemjdoucích, kteří se chodili napít nebo si šli pro občerstvení.

Svlékli jsme se a sedli si na deku. Prohlížel jsem okolí. Chlapům, co okolo nás chodili, se v rozkroku pohupovali malí i velcí ptáci. Všichni nás míjeli se zajímavými penisy. Byli zde asi častěji a už je nevzrušovali obnažené rozkroky.  Já oproti nim měl problém. Zvedl se mi samovolně čurák. Raději jsem se otočil a zalehl na břicho. S podepřenou hlavou jsem koukal hlavně na chlapy. Při sledování byl napružený pták v napětí. Tonda to zvládal líp. Nemusel se otáčet na břicho a vystavil své mužství hřejivým paprskům. Pak mi vysvětlil, že mu nedělá žádný problém ani sprchování se všemi po tréninku nebo po fotbalovém zápase.  Trvalo mi delší dobu, než jsem se uklidnil.

Nemohl jsem z počátku jít se svým stojákem přes pláž do vody. Tonda také nepospíchal a tak jsme sledovali cvrkot kolem nás. U ženských Tonda upozorňoval, jak velké mají kozy. Byly tam mladé holky, které měly jen malá prsíčka, že snad žádné podprsenky nemusely nosit. Většina holek měla jedničky nebo dvojky, jak Tonda s přehledem komentoval. Já u ženských sledoval hlavně jejich tvar. Víc se mi líbily menší půlkulaté než velké kozy. Naopak Tondu víc zajímala větší prsa a na ně mne často upozorňoval. Vyvedla ho z rovnováhy nějaká panička, která měla asi silikonové šestky. To mne vůbec nezaujalo. Tonda zařazoval velikosti ženských podle jejich koz s přehledem. Já se v tom moc nevyznal.

Sledoval jsem hlavně u kluků a chlapů jejich chlouby. Další den jsme si pro ně vymysleli číslování do desítky, abychom je mezi nimi ohodnotili. Pro porovnání jsme se domluvili, že naše v klidu podobně velké penisy budou mít pětku pro možnost zařadit ostatní čůráky do vymyšlené řady. Nulu a jedničku jsme dali mladým klukům, kteří asi ještě neztopořili. Dvojkou nebo trojkou jsme často ohodnotili muže, co byli dlouho ve vodě nebo co měli ptáky i při opalování hodně malé. Od čtyřky do šestky jsme zařadili většinu mužů na pláži. Několik zajímavých chlapů bylo v sedmé skupině.

Mimo velikostních rozdílů čuráků bylo ještě zajímavé sledovat jejich průměry, tvar, uvolněnost či různé napětí penisů při chůzi okolo nás a zakrytí nebo stažení předkožky žaludů. Někteří měli péro naběhlé. Nejvíc mne přitahovali obnažené hlavy penisů. Čuměl jsem na jejich zajímavé žaludy.

Pak nás překvapili dva chlapíci, kteří šli spolu. Bylo jim okolo čtyřicítky. Jeden měl menší břicho, druhý byl štíhlejší se svalnatou postavou, ale oba se mohli pochlubit parádními v klidu 15 cm velkými ocasy. Já i Tonda jsme je zařadili do osmičky. Bavili se spolu a zamířili na záchod. Uvažoval jsem, že si jdou vyhonit klacky. Rád bych je při tom viděl. Ale brzy se vrátili. Sledoval jsem je, kde se usadí. Šli do vzdáleného koutu pláže. Proto jsme si jich už dřív nevšimli. Nakonec si sedli na deky k ženským. Mimořádná velikost jejich čuráků musela ženský plně uspokojovat.

Extrémně velké čůráky jsme na nuda pláži nezahlédli. Viděl jsem časopisy chlapů s velkými ocasy a to byli hlavně černoši. Tak snad někoho maximálně vybaveného uvidíme jindy a ohodnotíme devítkou nebo desítkou. Bylo by to zajímavé a hlavně bych rád viděl takového čuráka při honění.

Tonda mne upozornil na chlápka, kterému mohlo být snad přes 50 let. Byl štíhlý a hodně opálený. Čuráka měl asi 10 cenťáků velkého, ale jeho pytel byl nezvykle vytahaný. Měl ho delšího než ptáka. Při chůzi se mu pytel pohupoval v rozkroku a v uvolněné kůži se rýsovaly kulky. Patřil mezi stálé nudisty a viděli jsme ho pokaždé, když jsme sem přišli. Jeho pravidelný pobyt na pláži potvrzovalo stejné opálení celého těla. Tento chlapík se rád předváděl. Chodil po pláži mezi lidmi a chlubil se hnědou kůží i velkým pytlem. Snad proto chodil nezvykle rozkročený. Měl nohy do O jako nějaký fotbalista. Jeho varlata byla vidět také zezadu.

Častější návštěvníci nuda pláže se poznali podle stejné barvy kůže po celém těle nebo částečně opáleném zadku. My když jsme se svlékli, tak naše půlky byly bílé oproti ostatní kůži. Hlavně u Tondy to byl velký rozdíl. Od moře přijel hodně opálenej, a bylo dobře vidět, jaké plavky nosil. Chodili jsme až odpoledne a nemuseli se obávat, že nám polední rozpálené slunce spálí bílé zadky.

Odpoledne bylo na pláži nejvíc lidí a já odhadoval, kolik je zde chlapů a kolik žen. Necelou polovinu přítomných tvořili samostatní naháči a převažovali muži a kluci nad ženskými. Dál jsem odhadl, že asi třetina dek byla obsazena páry mužů a žen. Zbytek přítomných byly dvojice převážně kluků, jako jsme byli my.

Od doby co jsme se přesunuli k nudistům, jsme chodili jen tam. Sledoval jsem cvrkot na pláži a zjišťoval, jak to tady probíhá. Koupat se chodilo jen málo lidí. Většina se opalovala a vystavovala své údy sluníčku. Další dny jsem vypozoroval, že někteří nudisté chodí do nedalekého lesa. Chvíli tam jsou a pak se postupně vracejí. Představoval jsem si, jak se tam honí nebo kouří. Zajímalo mne, co tam dělají a rád bych je nepozorovaně sledoval. Sám jsem neměl odvahu tam zajít a raději bych tam byl s Tondou. Moje přání jsem Tondovi zatím neprozradil. Snad se na tom někdy domluvíme.

Když začaly prázdniny, nevěděl jsem, jaké budou. Půl prázdnin utekl a já prožil mnoho hezkých dnů ale i nečekaných situací v Plané i v Praze, že jsem si to na začátku nedovedl představit. Sblížil jsem se s bratrancem Jirkou, nečekaně jsem přišel o panictví, prohloubil jsem přátelství s Tondou, když jsme se začali kouřit a vzájemně ochutnávat kamarádovu mrdinu. Čekal mne ještě další měsíc prázdnin. Byl jsem zvědavej, jak budou pokračovat další prázdninové dny.